1,22 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie. 35,16 mln zł z reklam
Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledzi średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do czternastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji audycji zajął czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 35,16 mln zł.
Szesnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, w okresie od 3 marca do 20 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. format oglądało średnio 1,22 mln osób. Przełożyło się to na 8,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,39 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 15 kwietnia - odcinek śledziło 1,58 mln.
Nadawana wiosną ub.r. czternasta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 120 tys. widzów więcej. Gromadziła średnio 1,34 mln osób przy udziale wynoszącym 8,88 proc. w 4+, 10,92 proc. w 16-49 oraz 9,84 proc. w 16-59.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 16” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP2 emitująca w tym czasie gł. „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co przełożyło się na 10,42 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Alarm!” oraz „Leśniczówka”; 9,33 proc.), a trzecia - TVP1 („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,21 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 35,16 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. program zarobił 34,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment Polska.
Jesienią nowy sezon
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,22 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie. 35,16 mln zł z reklam
- ekipa słabo skompletowana
-setki bohaterów - fatalne.
- Dowbor z tymi - dodam od siebie małe co nieco - okropna.
-brak personalizacji niespodzianek dla bohaterów - zero.
itd itd
Ten program jest społecznie potrzebny. Wpływy z niego są wielokrotnie wyższe niż udzielona pomoc, więc to także dobry biznes dla Polsatu.
Ile domów dałoby się wyremontować za 2 mld zł? Albo chociaż za 78?