„Nasz nowy dom” oglądało 1,9 mln widzów. 25,61 mln zł z reklam
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym paśmie śledziło średnio 1,87 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 820 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 25,61 mln zł.
Siódmą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 1 września do 17 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. format oglądało średnio 1,87 mln osób. Przełożyło się to na 12,06 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 15,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,92 proc. w grupie 16-59.
Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,19 mln oglądających.
Start | Koniec | Wszyscy 4+ | ||
AMR | SHR % | |||
17-11-2016 | 20:05:24 | 21:06:31 | 2 190 026 | 13,43% |
22-09-2016 | 20:04:55 | 21:05:50 | 2 050 546 | 13,17% |
27-10-2016 | 20:06:27 | 21:07:54 | 1 992 465 | 12,42% |
Nadawana jesienią ub.r. piąta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 820 tys. więcej widzów. Gromadziła ona średnio 2,69 mln osób przy udziale wynoszącym 19,72 proc. w 4+ oraz 22,71 proc. w 16-49. Wówczas program emitowany był w zupełnie innym paśmie - w niedziele o godz. 17.45, gdzie obecnie stacja pokazuje odcinki powtórkowe tego reality-show.
Wiosną br. program pokazywany był już w czwartkowe wieczory. Widownia szóstej edycji reality-show wyniosła średnio 1,92 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 12,72 proc. oraz 17,29 proc.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 7” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 emitująca gł. serwis sportowy, prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekładało się na 19,24 proc. udziału. Trzeci był TVN („Na Wspólnej” oraz „Singielka”; 11,49 proc.), natomiast czwartą lokatę zajęła TVP2 („Barwy szczęścia”, „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i filmy fabularne; 10,62 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat był liderem, a Jedynka zajęła miejsce drugie.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 | 2 989 942 | 19,24% | 778 527 | 13,28% | 1 444 114 | 16,32% |
Polsat - Nasz nowy dom 7 | 1 873 496 | 12,06% | 933 186 | 15,92% | 1 231 708 | 13,92% |
TVN | 1 786 256 | 11,49% | 768 080 | 13,10% | 1 131 574 | 12,79% |
TVP2 | 1 650 171 | 10,62% | 476 496 | 8,13% | 832 213 | 9,40% |
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 25,61 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. reality-show zarobiło 21,48 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Na przyszły rok Polsat przygotowuje ósmą edycję programu „Nasz nowy dom”.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” oglądało 1,9 mln widzów. 25,61 mln zł z reklam