904 tys. widzów debiutu Elżbiety Romanowskiej w programie „Nasz nowy dom”
Pokazany w czwartek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek 21. sezonu reality-show „Nasz nowy dom” z udziałem nowej prowadzącej Elżbiety Romanowskiej oglądało średnio 904 tys. osób. To o 140 tys. widzów mniej niż miało otwarcie programu przed rokiem, kiedy gospodynią była jeszcze Katarzyna Dowbor. Jednak pierwszy program w tym sezonie rywalizował częściowo z meczem reprezentacji Polski - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W czwartek, 7 września br. o godz. 20.05 Polsat pokazał pierwszy odcinek 21. edycji programu „Nasz nowy dom”, w którym w roli gospodyni zadebiutowała Elżbieta Romanowska (zastępując Katarzynę Dowbor).
Średnia widownia emisji wyniosła 904 tys. osób. Przełożyło się to na 7,64 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,25 proc. w grupie 16-49 oraz 8,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę odcinek śledziło 2,21 mln osób w grupie 4+.
Dla porównania, otwarcie programu „Nasz nowy dom 19” nadane w analogicznym okresie rok wcześniej (1 września ub.r.) śledziło o 140 tys. osób więcej. Było to 1,04 mln widzów, co dało stacji odpowiednio 8,52 proc., 9,27 proc. i 8,79 proc. udziału.
“Nasz nowy dom” rywalizował częściowo z meczem
Wpływ na wynik czwartkowego odcinka miał jednak fakt, że częściowo konkurował on z meczem Polska - Wyspy Owcze, który był hitem dnia. Transmisja ze spotkania w TVP1 zaczęła się o 20.45.
W każdym odcinku reality-show „Nasz nowy dom” ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem program jest Constantin Entertainment Polska.
Romanowska zastąpiła Dowbor w roli prowadzącej
Dotychczas gospodynią programu była Katarzyna Dowbor, z którą Telewizja Polsat zakończyła współpracę. To decyzja Edwarda Miszczaka, który od początku tego roku jest nowym dyrektorem programowym Polsatu (zastąpił Ninę Terentiew).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 904 tys. widzów debiutu Elżbiety Romanowskiej w programie „Nasz nowy dom”