„Naszym horyzontem jest przyszłość” w kampanii LOT-u (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa PLL LOT. Akcję - przebiegającą pod hasłem „LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość” - przygotowały firmy DDB Warszawa, Platige Image i Universal McCann.
W rozpoczynającej się właśnie kampanii PLL LOT prezentowany jest Boeing 787 Dreamliner. Na jego skrzydłach odbijają się symbole miast, do których loty realizują PLL LOT. Zresztą przewoźnik przygotowuje się do wprowadzenia pod koniec roku do swojej floty właśnie takich samolotów.
W reklamach pojawia się slogan „LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość”, który jest nowym hasłem PLL LOT. Celem akcji jest zaprezentowanie odświeżonego wizerunku firmy, jako światowej klasy przewoźnika z polskimi korzeniami. Kampania ma też podkreślać nowe rozwiązania wprowadzone niedawno przez LOT oraz młody wiek jego floty samolotowej.
Akcja - zaplanowana do końca czerwca - obejmuje telewizję, prasę, internet oraz kina. Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, produkcją i postprodukcją spotów zajęło się studio Platige Image, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Naszym horyzontem jest przyszłość” w kampanii LOT-u (wideo)