SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Natalia Szroeder w reklamie Spotify na Times Square w Nowym Jorku

W ramach globalnej kampanii Spotify "Equal" na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku pojawiała się piosenkarka Natalia Szroeder.

Natalia Szroeder intensywnie przygotowuje się do premiery drugiego albumu "Pogłos", który ukaże się już 5 listopada. Artystka, specjalnie dla fanów, przygotowała dwie albumowe niespodzianki - Limitowaną Edycję z kasetą oraz Limitowaną Edycję z autografem.

- Trochę nie wiem co powiedzieć. Times Square. Samo serce Nowego Jorku. Stamtąd dziś patrzę na świat i myślę sobie, ,że nie ma rzeczy niemożliwych - komentuje Natalia Szroeder.

 

Spotify w kampanii "Equal" oddaje głos kobietom

W kwietniu tego roku Spotify rozpoczął projekt  o nazwie "EQUAL Music Program", który ma wspierać utalentowane artystki w branży muzycznej. W ramach akcji powstaną globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety. Polską muzykę w projekcie reprezentowały do tej pory Luna, Monika Brodka, Ewa Farna i Daria Zawiałow

W ramach akcji "Equal" powstają globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety.  Akcja ma na celu przeciwdziałanie nierówności płci w przemyśle muzycznym poprzez podkreślanie pracy artystek na całym świecie, poszerzenie zasobów i możliwości oraz zapewnienie długofalowej globalnej kampanii promocyjnej.

Dołącz do dyskusji: Natalia Szroeder w reklamie Spotify na Times Square w Nowym Jorku

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ueyey
Super
odpowiedź
User
Gość X
Natalia ładnie wyszła, ale dlaczego akurat w USA?
odpowiedź
User
art
Natalia ładnie wyszła, ale dlaczego akurat w USA?

Promocja artysty poza granicami kraju - brzmi super, prawda?
odpowiedź