Natalia Szroeder w reklamie Spotify na Times Square w Nowym Jorku
W ramach globalnej kampanii Spotify "Equal" na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku pojawiała się piosenkarka Natalia Szroeder.
Natalia Szroeder intensywnie przygotowuje się do premiery drugiego albumu "Pogłos", który ukaże się już 5 listopada. Artystka, specjalnie dla fanów, przygotowała dwie albumowe niespodzianki - Limitowaną Edycję z kasetą oraz Limitowaną Edycję z autografem.
- Trochę nie wiem co powiedzieć. Times Square. Samo serce Nowego Jorku. Stamtąd dziś patrzę na świat i myślę sobie, ,że nie ma rzeczy niemożliwych - komentuje Natalia Szroeder.
Spotify w kampanii "Equal" oddaje głos kobietom
W kwietniu tego roku Spotify rozpoczął projekt o nazwie "EQUAL Music Program", który ma wspierać utalentowane artystki w branży muzycznej. W ramach akcji powstaną globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety. Polską muzykę w projekcie reprezentowały do tej pory Luna, Monika Brodka, Ewa Farna i Daria Zawiałow
W ramach akcji "Equal" powstają globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety. Akcja ma na celu przeciwdziałanie nierówności płci w przemyśle muzycznym poprzez podkreślanie pracy artystek na całym świecie, poszerzenie zasobów i możliwości oraz zapewnienie długofalowej globalnej kampanii promocyjnej.
Dołącz do dyskusji: Natalia Szroeder w reklamie Spotify na Times Square w Nowym Jorku
Promocja artysty poza granicami kraju - brzmi super, prawda?