Nowe osoby na czele sprzedaży trzech serwisów Grupy naTemat
W dziale sprzedaży w Grupie naTemat Justyna Rzeniewicz awansowała na stanowisko head of sales obszaru parentingowego (czyli serwisów MamaDu.pl i dadHero.pl), a Klaudia Szarowska na head of sales and product witryny satyrycznej ASZdziennik.
Justyna Rzeniewicz i Klaudia Szarowska objęły nowo utworzone funkcje. - Zależało nam, by powierzyć obszary biznesowe dedykowanym menadżerom z bardzo sprecyzowanym zakresem odpowiedzialności, doświadczeniem i charakterem pasującym do swoich produktów, nieustająco dostosowując je do potrzeb rynku - komentuje Paulina Plenkiewicz, CEO Grupy naTemat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Klaudia Szarowska pracuje w Grupie naTemat od lipca 2021 roku. Była specjalistką ds. mediów społecznościowych, a następnie account managerem w dziale sprzedaży. Przygotowała cykl wywiadów „Na dwa głosy” w naTemat.pl.
- Na nowym stanowisku stawiam przede wszystkim na rozwój produktu sprzedażowego w kierunku wideo i mediów społecznościowych. ASZdziennik to już nie tylko serwis internetowy, ale również marka, która ma swoje twarze i coraz silniej pozycjonuje się jako grupa influencerów. Dlatego, odpowiadając na zmieniające się realia wydawnicze oraz potrzeby rynku, rozwijamy naszą ofertę form audio i wideo dla klientów, wzmacniając jednocześnie konta marki na Instagramie i TikToku. A wszystko to w niepowtarzalnym duchu ASZdziennika - zapowiada Szarowska.
Przed pracą w Grupie naTemat Szarowska zajmowała się sprzedażą m.in. w branży nieruchomości. Ukończyła lingwistykę dla biznesu, studiuje marketing internetowy na SGH.
Justyna Rzeniewicz z Grupą naTemat jest związana od ub.r. Wcześniej przez lata pracowała w Grupie Family Service (Pelargos), a także Edipresse i Burda Media Polska (zajmowała się tam sprzedażą oferty serwisów MamoToJa, Polki.pl i Wizaz.pl).
Ma łącznie 15 lat doświadczenia menedżerskiego w branży parentingowej. Odpowiadała za planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych w prasie i internecie dla największych klientów z tego sektora.
W ub.r. spółka Glob360 wydająca serwisy naTemat.pl, INNPoland.pl i dadhero.pl, zwiększyła przychody o 15 proc. do 15,77 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 2 do 2,47 mln zł. Jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk postanowili pozostawić zysk w firmie.
Dołącz do dyskusji: Nowe osoby na czele sprzedaży trzech serwisów Grupy naTemat
W redakcji wszyscy wiedzą też, skąd taki komentarz :) Na szczęście doświadczenie nie maskuje nieudolności.