SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nationale-Nederlanden nowym klientem K+PR

Za komunikację zewnętrzną Nationale-Nederlanden odpowiada agencja K+PR. Umowa obejmuje aktywności w zakresie komunikacji korporacyjnej, produktowej i społecznej. Współpraca pomiędzy firmami została zawarta w wyniku wygranego przez K+PR przetargu.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Po stronie K+PR za koordynację prac na rzecz Nationale-Nederlanden odpowiada warszawski dział Real Estate & Finance K+PR – zespół doradców z wieloletnim doświadczeniem, którzy przez lata pracowali dla deweloperów nieruchomościowych, banków, instytucji płatniczych oraz ubezpieczycieli. Do ich specjalizacji należy m.in. pozycjonowanie działań w obrębie ESG (Environmental, Social, and Governance).

Zobacz: MetLife zmienia nazwę na Nationale Nederlanden

– Cieszymy się na naszą współpracę. Mamy nadzieję, że wspólnie będziemy prowadzić szerokie działania komunikacyjne ukierunkowane na budowanie świadomości ubezpieczeniowej, jak również pokazywanie wartości płynącej z ubezpieczeń, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. Zależy nam również na wzmacnianiu komunikacyjnym naszych partnerstw z sektorem pozarządowym skoncentrowanych na ważnych społecznie tematach – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.

Współpraca trwa od początku 2024 roku. 

Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden nowym klientem K+PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl