Naturalne kształty w kampanii CityFit „You Fit Here”
Sieć klubów fitness CityFit wystartowała z pierwszą odsłoną kampanii, inspirowanej nowym claimem marki: „You Fit Here”. Działania promocyjne opracowano we współpracy z agencją reklamową GPD Agency.
Kampania ma na celu wyjście poza standardową komunikację branży fitness oraz inspirowanie do aktywności fizycznej osób, które do tej pory nie trenowały w klubie.
Nowy claim marki „You Fit Here” stanowi - według Małgorzaty Roszak-Sygockiej, dyrektor marketingu CityFit - wyraźny komunikat dla obecnych i potencjalnych klientów: „Bez względu na to, kim jesteś i co kochasz robić, świetnie się u nas odnajdziesz.
Marka chce przypomnieć, że CityFit to nie kluby fitness zarezerwowane tylko dla osób uprawiających sport wyczynowo czy nastawionych na bardzo intensywne treningi, ale dla wszystkich.
W materiałach promocyjnych klubu brak idealnie wyrzeźbionych sylwetek i prężących się, sztucznych modeli. Zamiast tego pojawiają się naturalne kształty.
Pierwsza odsłona kampanii – „Postanowione” – nawiązuje do noworocznych postanowień. Realizowana jest w internecie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Za jej kreację odpowiada agencja GPD Agency.
Dołącz do dyskusji: Naturalne kształty w kampanii CityFit „You Fit Here”