nc+ daje 22 proc. rabatu na 22. urodziny Canal+. „Proste promocje trafiają lepiej niż skomplikowane”
Z okazji dwudziestych drugich urodzin Canal+ w Polsce platforma nc+ przygotowała ofertę promocyjną, w ramach której klienci otrzymają 22 proc. rabatu na pakiety telewizyjne oraz internet i telefon. Promocja potrwa do końca roku.
W urodzinowej ofercie pakiet Telewizja, Internet i Telefon można zakupić w cenie już od 51,17 zł miesięcznie, a pakiet Telewizja i Internet już od 35,58 zł miesięcznie do końca roku. Oferta rabatowa obowiązuje przy zakupie pakietów telewizji Comfort+, Extra+, Superpremium+, VIP+ oraz pakietów z kanałami Canal+.
- Proste promocje trafiają lepiej niż te skomplikowane. Mamy pakiet Telewizja, Internet, Telefon i po raz pierwszy w historii robimy promocję na wszystkich trzech komponentach - na urodziny dajemy 22 proc. rabatu do końca roku. Dzięki temu klient wie, że dzięki urodzinom Canal+ kupując dzisiaj do końca roku ma taniej - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes zarządu nc+ ds. marketingu.
Promocja wystartowała we wtorek 14 marca, a z oferty skorzystać mogą klienci, którzy podpiszą nową umowę na usługi nc+ w okresie trwania promocji. Obecni posiadacze pakietów telewizji nc+, którzy zdecydują się na zakup pakietów internetu i telefonu w ofercie łączonej lub osobno, również otrzymają rabat na nowo zakupione usługi.
Z kolei abonenci, którzy posiadają już pakiet kanałów Canal+ otrzymają bezpłatny dostęp do kolekcji filmów wyselekcjonowanych specjalnie na 22. urodziny. Wśród nich znalazły się tytuły takie jak „Tylko Bóg wybacza”, „Wenus w futrze” czy „Baranek Shaun”. Kolekcja będzie dostępna w usłudze VOD oraz nc+ GO i nc+ GO TV.
Ofertę urodzinową promuje spot telewizyjny z udziałem aktorów Krzysztofa Stelmaszyka i Rafała Cieszyńskiego, znanych z wcześniejszych reklam platformy nc+.
Platforma nc+ miała 2,1 mln abonentów na koniec 2016 roku i 366 tys. klientów usługi nc+ Go.
Dołącz do dyskusji: nc+ daje 22 proc. rabatu na 22. urodziny Canal+. „Proste promocje trafiają lepiej niż skomplikowane”