„Pan da i panda” - Krzysztof Ibisz reklamuje Neonet (wideo)
Bohaterem nowej kampanii reklamowej sieci elektromarketów Neonet jest prezenter Telewizji Polsat Krzysztof Ibisz. Akcję przygotowała agencja Opus B.
- W spocie pokazujemy przede wszystkim technologię z perspektywy użytkownika, potrzebującego gotowych rozwiązań i zrozumienia ze strony specjalistów. Całość zawiera w sobie dużą dawkę dystansu, który także jest dla mnie bardzo ważne - opisuje Krzysztof Ibisz.
To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej Neonetu „Mówisz - masz” mającej podkreślać takie walory tej sieci sklepowej jak wysoka jakość obsługi i optymalny asortyment. W drugiej połowie maja zaczęto emitować reklamy z Joanną Krupą, a na początku lipca ruszyła odsłona z udziałem Michela Morana.
- W Neonet zawsze skupiamy się na Kliencie i jego potrzebach, co oddaje nasze hasło „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”. Trzeci już spot w ramach naszej aktualnej kampanii stanowi twórcze rozwinięcie tej idei. Cieszy nas, że Krzysztof Ibisz zdecydował się zostać jednym z ambasadorów naszej sieci. Dzięki jego wizerunkowi osoby aktywnej i wymagającej szybkich, sprawdzonych rozwiązań, pokazujemy, że dzięki naszej obsłudze każdy Klient szybko znajdzie sprzęt najlepiej dopasowany do swoich potrzeb - komentuje Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy grupy Neonet.
Działania reklamowe Neonetu obejmuję telewizję, internet (m.in. platformy VoD) oraz sklepy (materiały POS).
Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B, a za współpracę z Krzysztofem Ibiszem - agencja Star Manager.
Krzysztof Ibisz w 2018 roku wystąpił w kampanii salonów optycznych Vision Express. Wcześniej reklamował m.in. head&shoulders i Cyfrowy Polsat.
Dołącz do dyskusji: „Pan da i panda” - Krzysztof Ibisz reklamuje Neonet (wideo)