Nespresso promuje ekspresy Nespresso CitiZ
W punktach sprzedaży trwa kampania promująca ekspresy do kawy Nespresso CitiZ. Akcja obejmuje działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie.
Kreacja kampanii wprowadzanych przez Nespresso ekspresów do kawy CitiZ jest oparta na motywie panoramy nocnej metropolii. Przekaz podkreśla, że w ramach promocji można otrzymać vouchery o wartości 150 zł do wymiany na akcesoria lub kawę tej marki. Ponadto akcja obejmuje merchandising (ekspozytory na półkach, ozdobne zwoje, nośniki na bramkach, w oknach w wejściach do sklepów) oraz degustacje kawy.
Działania promocyjne są prowadzone od 5 listopada we wszystkich punktach sprzedaży urządzeń i akcesoriów Nespresso, m.in. w sieciach Media Markt i Saturn oraz w sklepach Duka i Villeroy & Boch.
Dołącz do dyskusji: Nespresso promuje ekspresy Nespresso CitiZ