Netflix kończy współpracę z MSL. Wybrał dwie inne agencje
Od marca br. działania w obszarze komunikacji i PR Netfliksa w Polsce wspierają agencje K+PR oraz Bosko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Platforma zdecydowała się zakończyć współpracę z agencją MSL, która od ośmiu lat obsługiwała serwis w Polsce.
- Przeprowadziliśmy wielomiesięczny, dwuetapowy przetarg i zmiana jest jego wynikiem - informuje Wirtualnemedia.pl Adam Malczak, PR Manager Netfliksa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Agencja K+PR odpowiada za prowadzenie biura prasowego jako pierwszego punktu kontaktu dla mediów oraz działania związane z promocją filmów i seriali. Agencja Bosko będzie z kolei wspierać Netflix w realizacji kampanii komunikacyjnych wybranych produkcji.
Netflix w Polsce działa od 2016 r. i wtedy też zaczął współpracę z agencją MSL. Odpowiadała ona za event lanunchujący serwis, który miał miejsce we wrześniu 2016 r. Wtedy do Polski przyleciał Reed Hastings, szef i współtwórca Netfliksa.
Z danych Mediapanel wynika, że w lutym br. serwis odwiedziło 10,69 mln polskich internautów, zapewniając 36,02 proc. zasięgu i spędzając średnio po 5 godzin, 31 minut i 19 sekund. Udział witryny w łącznym czasie korzystania z platform ze streamingiem wideo wyniósł 52,46 proc.
Dołącz do dyskusji: Netflix kończy współpracę z MSL. Wybrał dwie inne agencje