SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix udoskonalił narzędzia kontroli rodzicielskiej

Serwis streamingowy Netflix udoskonalił funkcje kontroli rodzicielskiej. Opiekunowie otrzymali nowe narzędzia kontroli tego, co oglądają ich pociechy na platformie.

Netflix ma bogatą bibliotekę treści z całego świata dla dzieci i rodzin. Wśród nich można znaleźć nagradzane filmy animowane, takie jak „Klaus”, seriale, takie jak „Potężny mały Bheem” czy też programy interaktywne, takie jak „Carmen Sandiego: Kraść albo nie kraść”.

Po konsultacjach z rodzicami, Netflix udostępnił im dodatkowe narzędzia kontroli tego, co oglądają w serwisie najmłodsi.

Netflix: co nowego w kontroli rodzicielskiej

Od teraz rodzice mogą:
 
● Ustawić kod PIN, który pomoże zablokować dzieciom dostęp do poszczególnych profili.

● Dostosować profil dziecka, dzięki filtrom, które ograniczą wyświetlanie nieadekwatnych do wieku widza filmów, seriali i programów. Filtry te różnią się w zależności od kraju i powstają na podstawie lokalnych standardów oceny treści.

● Usuwać z danego profilu konkretne filmy, seriale czy programy. Po zastosowaniu takiego filtra zablokowane tytuły nie będą w ogóle widoczne w danym profilu.

● W prosty sposób sprawdzić konfigurację każdego profilu w ustawieniach konta, w sekcji “Profile i kontrola rodzicielska”.

● Dowiedzieć się, co dzieci oglądały w ramach utworzonego dla nich profilu.

● Wyłączyć automatyczne odtwarzanie w profilu Dzieci.
 
Każdy użytkownik może zaprogramować narzędzia kontroli rodzicielskiej w zakładce ustawień konta na urządzeniu mobilnym czy laptopie.

 - Możliwość wyboru i kontroli od zawsze były ważne dla naszych użytkowników, w szczególności tych, którzy są rodzicami. Mamy nadzieję, że dodatkowe funkcje kontroli ułatwią rodzicom podejmowanie właściwych decyzji dotyczących najlepszej rozrywki dla całej rodziny - informuje Michelle Parsons, manager działu produktów dla dzieci w Netfliksie.

Ponad 17,3 mld dol. na oryginalne treści

W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa wzrosła o 8,76 mln do 167,09 mln. Platforma zanotowała 5,47 mld dolarów wpływów i 587 mln dolarów zysku netto. W USA pozyskała jedynie 420 tys. nowych klientów (wobec 1,53 mln rok wcześniej), co uzasadnia rosnącą konkurencją. Podkreśla też, że „Wiedźmin” okazał się najpopularniejszym z pierwszych sezonów jej seriali.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. Netflix miał w Polsce 5,3 mln realnych użytkowników i odnotował 77 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Netflix udoskonalił narzędzia kontroli rodzicielskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl