Co dziesiąty polski użytkownik Netfliksa zobaczył film "Pan Samochodzik i templariusze”
„Pan Samochodzik i templariusze" Netfliksa został obejrzany przez 10 proc. polskich użytkowników platformy - wynika z danych PlumResearch.
Polska produkcja w reżyserii Antoniego Nykowskiego zadebiutowała na Netflixie 12 lipca bieżącego roku. Film wywołał sporo kontrowersji oraz zdobył niskie noty zarówno pośród recenzentów jak i na platformach typu Filmweb czy IMDb. Mimo wszystko, jak wskazują dane firmy PlumResearch, zobaczyło go aż 10 proc. polskich użytkowników Netflixa.
Ilu widzów zobaczyło perypetie Pana Samochodzika?
W trakcie pierwszych czterech dni od premiery perypetie Pana Samochodzika przyciągnęły przed ekrany 420 tys. widzów (co przekłada się na 10% wszystkich aktywnych użytkowników Netflixa w Polsce w badanym okresie), którzy spędzili ponad pół miliona godzin oglądając przygody nietypowego historyka sztuki.
Przeciętny polski widz „Pana Samochodzika i templariuszy" dotrwał do 78 minuty trwającego 110 minut filmu. Wskaźnik ukończenia filmu (tzw. completion rate), czyli odsetek unikalnych widzów, którzy obejrzeli minimum 70% całego filmu, wyniósł 57% - oznacza to, że co najmniej 43% oglądających zaprzestało oglądania produkcji.
W okresie 12-16 lipca, film każdego dnia znajdował się w dziennym top 10 najchętniej oglądanych treści na Netflix w Polsce (raz zajął nawet miejsce pierwsze). Najlepszy wynik dzienny odnotowano tuż po premierze (13 lipca), Pan Samochodzik przyciągnął wtedy na platformę 110 tysięcy unikalnych widzów.
W obsadzie filmu zobaczymy: Mateusza Janickiego, Sandrę Drzymalską, Marię Dębską, Jacka Belera, Piotra Segę, Kalinę Kowalczuk, Olgierda Blecharza, Annę Dymną, Ewę Błaszczyk, Przemysława Bluszcza i innych.
Twórcy serialu: Antoni Nykowski (reżyseria), Bartosz Sztybor (scenariusz), Paweł Heba, Jerzy Dzięgielewski, Maciej Sojka, Roman Szczepanik (producenci), Kamil Płocki (zdjęcia), Wojtek Włodarski (montaż), Nadia Lebik (reżyseria obsady), Marcin Płaszczyk (scenografia), Kalina Lach, Paulina Sieniarska (kostiumy), Dominika Dylewska (charakteryzacja), Łukasz Lach (muzyka), Marcin Jachyra, Jarosław Makowski, Kacper Habisiak MPSE, Marcin Kasiński MPSE (dźwięk), Radosław Rożniewski (kierownictwo produkcji).
Netflix ma na świecie ponad 238 mln subskrybentów
Na koniec czerwca Netflix miał na całym świecie 238 mln płacących użytkowników, co stanowi wzrost o 5,9 mln. W pierwszym kwartale firma pozyskała tylko 1,75 mln nowych subskrybentów.
Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.
Dołącz do dyskusji: Co dziesiąty polski użytkownik Netfliksa zobaczył film "Pan Samochodzik i templariusze”