Netflix otwiera własny sklep internetowy
Gigant streamingowy Netflix wchodzi w e-commerce. Na platformie Netfli Shop można kupić ubrania i gadżety inspirowane produkcjami własnymi serwisu.
W ofercie Netflix Shop są limitowane edycje ubrań i produktów, takich jak koszulki, bluzy z kapturem, naszyjniki - wszystkie inspirowane dwoma serialami anime Netflixa: "Yasuke" i "Eden". Z kolei produkty związane z francuskim serialem "Lupin" powstały we współpracy z Muzeum Luwru. W ofercie kolekcji "Lupin" są poduszki za 60 dolarów i stolik nocny za 150 dolarów.
Netflix ma własny sklep
W przyszłości w sklepie Netfliksa pojawią się produkty związane z takimi serialami jak "Wiedźmin" czy "Stranger Things". Platforma jest obecnie dostępna tylko w USA, ale w najbliższych miesiącach dostępność zostanie rozszerzona na inne kraje. Sklep obsługuje platforma Shopify.
Netflix Shop będzie "nowym, ekscytującym miejscem, w którym produkty będą łączone z bogatą historią, a zakupy będą niepowtarzalne" - informuje w komunikacie Josh Simon, wiceprezes Netflixa ds. produktów konsumenckich.
Netflix na koniec marca miał 207,64 mln płacących użytkowników, wobec 182,86 mln rok wcześniej i 203,66 mln na koniec grudnia ub.r. W zeszłym kwartale liczba subskrybentów zwiększyła się o 3,98 mln, dużo mniej od prognozowanego przez firmę wzrostu o 6 mln.
Dołącz do dyskusji: Netflix otwiera własny sklep internetowy