SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyciekły dane uczestników polskiego eventu Netfliksa. Mamy komentarz platformy

W związku ze zbliżającą się premierą drugiego sezonu „Squid Game”, Netflix zorganizował specjalne wydarzenie dla fanów produkcji. Aby wziąć w nim udział, należało zgłosić się poprzez formularz internetowy. Na etapie wysyłki potwierdzenia doszło jednak do ujawnienia danych wszystkich, którzy zgłosili się. 

„Squid Game”, Netflix „Squid Game”, Netflix

Chętni do udziału w evencie musieli podać imię, nazwisko, adres mailowy oraz odpowiedzieć na pytanie: „Wyobraź sobie hipotetyczną sytuację: Dostajesz szansę wymyślenia nowej gry w Squid Game. Jest jeden warunek – musi bazować na zabawie z Twoich lat dziecięcych. Opisz, jak mogłaby wyglądać ta konkurencja”.

Jak informuje Niebezpiecznik.pl, który jako pierwszy opisał sprawę, zakwalifikowani do udziału w evencie zwycięzcy otrzymali link, pod którym znajdowały się dane personalne innych osób zgłaszających chęć udziału w wydarzeniu (dane podzielone były na kolumny: kandydaci na zwycięzców, zarządzaj influencerami itd.). Redakcja zweryfikowała prawdziwość ujawnionych danych metodą OSINT, czyli tzw. białym wywiadem.

Netflix przesłał nam komentarz do sprawy: - 11 grudnia nieuprawnione osoby uzyskały dostęp i pozyskały informacje ze strony konkursowej wykorzystywanej do wydarzenia Squid Game Arena - www.squidgamearena.pl. Strona była zarządzana przez zewnętrzną agencję - w momencie uzyskania informacji niezwłocznie podjęto kroki, aby naprawić błąd. Firma zarządzająca stroną natychmiast wstrzymała proces zapisów i zablokowała logowania, aby uniemożliwić dalszy nieuprawniony dostęp.

Pracujemy teraz nad poinformowaniem wszystkich uczestników konkursu, których dotyczy ta sytuacja i udzieleniem im odpowiedniego wsparcia, a uczestnicy, którzy wygrali udział w Squid Game Arena, zostaną wkrótce poinformowani o szczegółach wydarzenia - wyjaśnia platforma.

Fenomen „Squid Game” Netfliksa 
Premiera pierwszego sezonu „Squid Game” odbyła się 17 września 2021 r. Serial stał się globalnym fenomenem, oglądano go ponad 1,65 miliarda godzin w ciągu pierwszych 28 dni. Stał się tym samym pierwszym serialem Netfliksa, który w momencie premiery osiągnął oglądalność na poziomie 100 milionów kont indywidualnych użytkowników.

Drugi sezon serialu, którego twórcą jest scenarzysta, reżyser i producent wykonawczy Hwang Dong-hyuk, przedstawia historię Seong Gi-huna (Lee Jung-jae) wracającego do zdrowia po „zapierających dech w piersiach wydarzeniach”, które miały miejsce pod koniec pierwszego sezonu. Serial będzie podążać za bohaterem, gdy ten porzuci plany wyjazdu do Stanów Zjednoczonych.

Przypomnijmy, że Seong Gi-hun był pogrążony w długach, gdy otrzymał zaproszenie do gry. Po spektakularnym zwycięstwie jest zdeterminowany, aby osoby odpowiedzialne za mroczną i śmiercionośną rywalizację zapłaciły za swoje okrucieństwo.

Trzeci sezon został nakręcony równolegle z drugim, co umożliwi Netfliksowi wypuszczenie go w 2025 r., czyli w znacznie krótszym czasie niż trzy lata, które minęły między pierwszymi dwoma sezonami.

Premiera drugiego sezonu „Squid Game” odbędzie się 26 grudnia na platformie Netflix.

Dołącz do dyskusji: Wyciekły dane uczestników polskiego eventu Netfliksa. Mamy komentarz platformy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Warto wspomnieć że w tym formularzu, danych była kolumna - Infuencer. Pytanie po co była ta kolumna? Czy osoby zgłaszające się jako infuencer są od razu zdobywcą nagrody w zamian za to że później wspomną u siebie o danym wydarzeniu?
2 0
odpowiedź
User
Monia
Kiepski i przewidywalny serial, którego popularność została sztucznie napompowana wydarzeniami towarzyszącymi.
0 0
odpowiedź