Netia wprowadza pakiet telewizyjny z dekoderem 4K
Netia wprowadziła nową ofertę dostępu do internetu w technologiach światłowodowych z dekoderem Netia EvoBox 4K. W telewizyjnej kampanii reklamowej „Netia to rozrywka” promowany jest zestaw: internet do 300 Mb/s z pakietem 99 kanałów TV oraz dekoderem 4K przez trzy miesiące gratis, a potem za 65 zł miesięcznie.
Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Polsat Plus. W trzecim kwartale 2021 r. przychody firmy wyniosły 307,73 mln zł w stosunku do 315,16 mln zł rok wcześniej. Spółka oszacowała skonsolidowany zysk netto na kwotę 8,56 mln zł wobec 11,28 zł uzyskanych w tym samym okresie minionego roku. Zysk operacyjny wyniósł 14,84 mln zł w stosunku do 18,54 mln zł w trzecim kwartale poprzedniego roku.
Nowa oferta z dekoderem 4K
Teraz Netia poinformowała o nowej propozycji dla użytkowników. Wprowadzona do sprzedaży oferta pakietowa z treściami 4K i nowym dekoderem Netia EvoBox 4K dostępna jest na łączach własnych operatora.
Czytaj także: Grupa Cyfrowy Polsat ma 7,3 tys. pracowników. 4,5 tys. w Polkomtelu i Netii, poniżej 500 w Polsacie
Operator podaje, że Netia EvoBox 4K posiada cztery razy szybszy procesor i dwa razy więcej pamięci RAM niż w dekoderze Netia EvoBox oraz wygodny w obsłudze pilot Bluetooth, który ma umożliwiać umieszczenie dekodera w dowolnym miejscu, np. w szafce. Sprzęt jest dedykowany do internetowej sieci światłowodowej. W zasięgu tego typu łączy Netii znajduje się obecnie ok. 2 mln lokali.
Netia zaznacza, że oferuje 4K we wszystkich, nawet najbardziej podstawowych pakietach TV. W przypadku dwóch pierwszych, podstawowych pakietów (S z 77 kanałami oraz M z 99 kanałami), korzystanie z wariantu 4K to wydatek plus 5 zł miesięcznie w stosunku do standardowej oferty operatora (np. internet do 300 Mb/s z telewizją S za 50 zł miesięcznie).
Klienci, którzy wybiorą pakiet L (189 kanałów), czyli topowy spośród podstawowych, dostęp do treści 4K wraz z dekoderem Netia EvoBox 4K otrzymają bez dodatkowych opłat. Przykładowo, dostęp do internetu o prędkości do 300 Mb/s i pakiet telewizyjny L 4K przez 3 miesiące dostępny będzie bez opłat, a w kolejnych miesiącach jego cena wyniesie 90 zł miesięcznie (cena dla lokali z zabudowie wielorodzinnej, z rabatem za zgody marketingowe i e-fakturę).
Przyspieszenie dostępu do internetu, to (miesięcznie) koszt dodatkowych 10 zł (do 600 Mb/s) lub 20 zł (do 1 Gb/s). - Nasza nowa oferta zapewnia najlepszy na polskim rynku stosunek ceny do jakości i zawartości programowej. W cenie, w której inni oferują zwykły dostęp do internetu, Netia zapewnia nie tylko znakomitej jakości dostęp w technologiach światłowodowych, ale również usługi telewizyjne z szybkim, nowoczesnym dekoderem 4K - zaznacza Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C, członek zarządu Netii. - Co więcej, korzystając z oferty Netii nie trzeba się martwić potencjalną utratą sygnału naziemnej telewizji cyfrowej i wydawać pieniędzy na nowy telewizor, czy dekoder DVB-T2/HEVC. W Netii już w cenie samego dostępu do internetu można otrzymać pakiet z 77 kanałami i dekoderem HD.
Premium w rozsądnej cenie
Mocną stroną oferty Netii ma być bogata i rozsądnie wyceniona oferta pakietów treści premium (np. HBO, Canal+, Polsat Sport Premium), którą klienci mogą elastycznie dostosowywać do własnych potrzeb, nawet gdy korzystają z najtańszych, podstawowych pakietów telewizyjnych.
Według operatora fanów sportu zainteresuje zwłaszcza promocja na pakiet sportowy, który składa się z czterech kanałów Eleven Sports (w tym Eleven Sports 1 4K) i Polsat Sport Premium (2 kanały i 4 serwisy PPV) w cenie 20 zł miesięcznie.
Czytaj także: Netia po przejęciu reszty akcji przez Cyfrowy Polsat znika z giełdy
Nowa kampania reklamowa
Sprzedaż nowej oferty wspiera kampania reklamowa ATL, której hasłem przewodnim jest „Netia to rozrywka”. Spoty i pozostałe materiały utrzymane są w stylistyce karnawałowo-dyskotekowej, a ich bohaterami są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami.
W kampanii, która potrwa do początku kwietnia br. zostaną wykorzystane 30, 15 i 8-sekundowe spoty reklamowe oraz 8-sekundowe plansze sponsorskie. Spoty będą emitowane na antenach głównych i tematycznych kanałów Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery, a także w serwisie YouTube.
Reklamy pojawią się też na blisko dwustu autobusach miejskich kursujących po aglomeracji warszawskiej, Trójmieście oraz miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Za kreację kampanii odpowiada agencja Freundschaft (d. Scholz & Friends), produkcja leżała po stronie firmy TFP, a zakup mediów po stronie domu mediowego Iprospect (d. Vizeum).
Dołącz do dyskusji: Netia wprowadza pakiet telewizyjny z dekoderem 4K