Neuron PR z mniejszymi przychodami i stratą
Agencja Neuron PR w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 5,4 proc. do 1,87 mln zł, a przy niezmienionych kosztach operacyjnych jej wynik netto zmalał z 7,6 tys. zł zysku do 77,8 tys. zł straty.
Na początku ub.r. agencja Neuron PR zaczęła pracować dla sieci salonów fryzjerski Luisse i organizacji EZRA UKSW.
Koszty operacyjne firmy zwiększyły się minimalnie - z 2,014 do 2,015 mln zł. Wydatki na usługi obce wzrosły z 1,23 do 1,26 mln zł, na wynagrodzenia - z 538,4 do 562,1 tys. zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - ze 100,6 do 102,6 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Pozostałe przychody operacyjne Neuron PR zwiększyły się z 59,8 do 83,6 tys. zł.
Wyniki rentowności znacząco się pogorszyły: strata sprzedażowa pogłębiła się z 38,5 do 146,7 tys. zł, a wynik netto poszedł w dół z 7,6 tys. zł zysku do 77,8 tys. zł straty.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.
Dołącz do dyskusji: Neuron PR z mniejszymi przychodami i stratą