SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Neutrogena: 24 godziny nawilżenia - 10 warstw w głąb skóry

W telewizji, prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek kosmetyki Neutrogena Formuła Norweska. Akcję – prowadzona pod hasłem „24 godziny nawilżenia – 10 warstw w głąb skóry” – przygotowały agencja reklamowa DDB i dom mediowy Optimum Media OMD.

Launchingowa kampania reklamowa linii kosmetyków Neutrogena Formuła Norweska podkreśla, że przenikają one głęboko do skóry i długotrwale ją nawilżają. Szczególnie obrazowo zalety produktów są pokazane na outdoorze, gdzie na nośniki naklejono specjalną folię, która sprawia wrażenie, że przedstawiona na layoucie emulsja jest zanurzona w wodzie.

Akcja obejmuje również telewizję (główne stacje) oraz prasę (czasopisma kobiece i luksusowe). Kreację kampanii – prowadzonej pod hasłem „24 godziny nawilżenia – 10 warstw w głąb skóry” od 5 marca – przygotowała agencja DDB, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

Dołącz do dyskusji: Neutrogena: 24 godziny nawilżenia - 10 warstw w głąb skóry

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:)
taaa... a skóra ile ma warstw? bo 10 to raczej nie;]
0 0
odpowiedź
User
;)
zgadzam się z Tobą. chciałabym żeby wyjaśnili o jakie 10 warstw skóry im chodzi ;p
0 0
odpowiedź
User
:)
Nie no żałosne;/
Tu nie ma ściemy skóra ma 10 warstw:)
Uczę sie kosmetologi i mogę to zagwarantować:)
0 0
odpowiedź