SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Newsweek Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych w październiku 2013 roku znalazł się magazyn „Newsweek Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 76 proc., zanotowało „Uważam Rze Historia”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska) w październiku 2013 roku wyniosła 33 836 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten miesięcznikiem jest od marca ub.r. (przeczytaj o tym więcej), a wcześniej przez dwa lata ukazywał się jako dwumiesięcznik. W bazie ZKDP znajduje się od kwietnia ub.r.

Druga pozycja należała do „Focus Historii” (G+J Polska), której sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 33 030 egz., po spadku o 10,37 proc.

Z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł magazyn „Uważam Rze Historia” (Gremi Media), którego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu - aż o 75,52 proc., do poziomu 20 642 egz.

ZKDP

październik

Wirtualnemedia.pl

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Newsweek Polska Historia

33 836

-

Focus Historia

33 030

36 851

Uważam Rze Historia

20 642

84 325


W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 9,96 proc.) pochwalić się mógł „Newsweek Historia”. Natomiast jedyny spadek odnotował magazyn „Uważam Rze Historia” - było to 9,27 proc.

ZKDP

2013

Wirtualnemedia.pl

październik

wrzesień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Newsweek Polska Historia

33 836

30 772

Focus Historia

33 030

32 178

Uważam Rze Historia

20 642

22 750


Do ZKDP nie zostały na razie zgłoszone miesięczniki „W Sieci Historii” (Fratria) oraz „Historia Do Rzeczy” (Orle Pióro), bo ich wydawcy uznali, że nie mają takiej potrzeby (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: „Newsweek Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl