NFZ wybierze agencję do kampanii o żywieniu szpitalnym
Narodowy Fundusz Zdrowia planuje kampanię edukacyjno-informacyjną na temat żywienia szpitalnego. Zaplanował ją na osiem miesięcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Obecnie sonduje rynek pod kątem jej przeprowadzenia i zbiera oferty od agencji.
Celem zaplanowanej przez Narodowy Fundusz Zdrowia kampanii ma być edukacja dotycząca żywienia szpitalnego. Zwrócenie uwagi na mechanizm planowania posiłków, dostosowanych do jednostek chorobowych, z którymi zmagają się pacjenci szpitali.
Na obecnym etapie NFZ zaprasza agencje do składania wstępnych ofert, by na ich podstawie oszacować wartość planowanego przetargu i kampanii.
Wybrana w późniejszym przetargu agencja zajmie się m.in. dedykowaną stroną internetową, materiałami edukacyjno-informacyjnymi, organizacją webinarów, organizacją plebiscytu itp. Kampania zaplanowana została na 8 miesięcy.
Kampania potrwa 8 miesięcy. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 lipca.
Dołącz do dyskusji: NFZ wybierze agencję do kampanii o żywieniu szpitalnym