Nieagencja wygrała przetarg Ministerstwa Zdrowia
Ministerstwo Zdrowia rozstrzygnęło przetarg na kampanię o efektach wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia, wybierając do współpracy Nieagencję.
Przetarg Ministerstwa Zdrowia dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia kampanii pokazującej efekty wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia.
Oferty złożyły trzy agencje. Resort do współpracy wybrał Nieagencję odrzucając tym samym oferty Euvic Media oraz konsorcjum Fabryki Marketingu z Tears of Joy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do jej zadań należeć będzie m.in. opracowanie i publikacja artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej, prasie lokalnej i prasie branżowej oraz opracowanie i realizacja kampanii w internecie.
Budżet zaplanowanych działań wynosi 483,7 tys. zł netto.
Dołącz do dyskusji: Nieagencja wygrała przetarg Ministerstwa Zdrowia