Nowy program Wirtualnej Polski, „Nino o biznesie”
Od połowy października wystartował nowy program Wirtualnej Polski oraz portalu Money.pl – „Nino o biznesie”. Prowadząca Nino Dżikija do kolejnych odcinków będzie zapraszać ludzi ze świata biznesu, motoryzacji czy nowych technologii.
Format ma skupiać się na krótkich wywiadach z czołowymi biznesmenami, menadżerami, innowatorami ze świata biznesu, nowych technologii i motoryzacji. Rozmowa ma być utrzymana w formie krótkich pytań – krótkich odpowiedzi, trwających kilka-kilkanaście sekund. Każdy odcinek składa się z trzech części po ok. 3 minuty. Prowadząca Nino Dżikija ma poruszać tematykę newsową, aktualnych problemów ze świata biznesu oraz rozwoju osobistego.
Jak przekazał Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, rzecznik prasowy Wirtualnej Polski, nowy program ma być „krótki i konkretny, a kilkadziesiąt sekund rozmowy wymaga celnych pytań i konkretnych odpowiedzi”.
Gościem pierwszego odcinka nowego formatu, emitowanego na stronie Wirtualnej Polski i Money.pl był Maciej Panek, prezes firmy car sharingowej Panek SA.
Odcinki programu swoją premierę będą mieć w każdy poniedziałek. W pierwszym sezonie ma powstać ich łącznie 12. W najbliższy poniedziałek gościem „Nino o biznesie” będzie Mateusz Juroszek, prezes STS Zakłady Sportowe i Fundacji Sport Twoją Szansą.
Nino Dżikija obecnie pełni funkcję wicedyrektor WP Biznes i Finanse, wcześniej była redaktor naczelną serwisu money.pl. Kierowała również serwisem o nowych technologiach INN:Poland, pracowała także jako dziennikarka „Dziennika Gazety Prawnej”, „Rzeczpospolitej” czy „Newsweek Polska”.
W pierwszej połowie br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła 250,05 mln zł przychodów ze sprzedaży i 27,73 mln zł zysku netto. W segmencie internetowym miała 243,13 mln zł wpływów i 80,37 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a Telewizja WP zanotowała 6,92 mln zł przychodów i 4,4 mln zł skorygowanej straty EBITDA.
Dołącz do dyskusji: Nowy program Wirtualnej Polski, „Nino o biznesie”