SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Noizz z tęczą w logo do końca roku. "To symbol równości"

Lifestylowy serwis Noizz (Ringier Axel Springer Polska) do końca tego roku zachowa w swoim logo w mediach społecznościowych tęczę. - Tęcza to symbol równości oraz solidarności z osobami, które codziennie muszą walczyć o swoją tożsamość, równe prawa i które codziennie stykają się z agresją - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Filip Połoska, redaktor naczelny Noizz.

Logo Noizz w social mediach zmieniło się na tęczowe w czerwcu - Miesiącu Dumy osób LGBT+. Redakcja na znak solidarności z tą społecznością postanowiła zachować tęczę w logo do końca tego roku.

- Ze względu na sytuację w Polsce, wypowiedzi polityków i ataki na osoby nieheteroseksualne postanowiliśmy zatrzymać flagę LGBT+ w naszym logo na cały rok. (...) Strefy wolne od LGBT, zakazy marszów równości, ciężarówki, które na polskich ulicach głoszą słowa nienawiści, przemoc w grupie rówieśniczej, wstyd przed coming outem - homofobia w Polsce to nie jest wymyślony problem, to sytuacja, z którą tysiące obywateli musi zmierzyć się każdego dnia - czytamy na profilu redakcji Noizz na Facebooku.

Logo z tęczą pozostanie na głównych kanałach social mediowych Noizz: Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie.

Ze względu na sytuację w Polsce, wypowiedzi polityków i ataki na osoby nieheteroseksualne postanowiliśmy zatrzymać flagę...

Opublikowany przez NOIZZ.pl Wtorek, 7 lipca 2020

Połoska: tęcza nie jest prowokacją

Jak wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny Noizz Filip Połoska, tęcza "to symbol równości oraz solidarności z osobami, które codziennie muszą walczyć o swoją tożsamość, równe prawa i które codziennie stykają się z agresją".

- O społeczności LGBT+ piszemy cały rok, angażujemy się w tematy edukacyjne, współpracujemy z organizacjami i opisujemy przypadki agresji. Zostawienie tęczowego logo na cały rok było dla nas naturalną decyzją. Tęcza nie obraża, tęcza nie jest agresją, tęcza nie jest prowokacją - mówi nam Filip Połoska.

Dziennikarz dodaje również: - Marki w czerwcu coraz powszechniej zmieniają logo, wypuszczają specjalne tęczowe edycje produktów, jednak gdy czerwiec się kończy przeważnie zapominają o zaangażowaniu i wsparciu. A przeciwstawiać się agresji i walczyć o równe prawa trzeba walczyć nie tylko w czerwcu. Pamiętajmy, że (według raportu ILGA) żyjemy w najbardziej homofobicznym kraju w Unii Europejskiej.

Filip Połoska zdradza, że redakcja już szykuje kolejne akcje wspierające społeczność osób LGBT+.

- Właśnie dopinamy ostatnie szczegóły i powinniśmy ruszyć z nimi w najbliższych tygodniach - mów portalowi Wirtualnemedia.pl Połoska.

Czytaj także: wygraj nagrody po 10 tys. dolarów

Dołącz do dyskusji: Noizz z tęczą w logo do końca roku. "To symbol równości"

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek 1 23 45
"Ciężarówki, które na polskich ulicach głoszą słowa nienawiści" to zdezelowana furgonetka fundacji Pro Prawo Do Życia, na której był napis STOP Pedofilii, przeciwko "edukatorom" w szkołach, z wiadomym programem (standardy WHO). W czerwcu pobito kierowcę i pocięto bannery.

Jeżeli nie ma lepszych przykładów "mowy nienawiści", to sami oceńcie, komu w Polsce dzieje się krzywda.



odpowiedź
User
Guma
Ale to chyba czerwiec był "miesiącem dumy"? Przedłużył sobie?
odpowiedź
User
Poliszynel
Macie logo a ja wam dorzucę całkiem za darmo hymn
Tytuł :"Jam Król Kreon Wspaniały" autorzy Przybora i Wasowski
https://www.youtube.com/watch?v=gPFm3wv7ER0

odpowiedź