Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions
Na festiwalu reklamowym Cannes Lions kolejne nominacje uzyskała McCann Poland. Na shortlistach są też projekty agencji DDB Warszawa, 180heartbeats + Jung v Matt, FCB&theMilkman i VMLY&R Poland.
McCann Poland za projekt „Where to Settle” zrealizowany dla Mastercard otrzymała trzy nominacje w kategorii Direct (w podkategoriach Single-market Campaign, Consumer Services / B2B, Real-time Response) oraz dwie w kategorii Public Relations (w podkategoriach Real-time Response i Sponsorship & Brand Partnership).
Wcześniej agencja za tę akcję znalazła się na shortliście w kategorii Titanium.
Trzy szanse na nagrody ma agencja Ogilvy Poland: W kategoriach Design i Media (w podkategoriach Social Behaviour & Cultural Insight i Metaverse, New Realities & Emerging Tech). Została nominowana za projekt „Buy My Cancer” dla Onkofundacji Alivia, w ramach którego przygotowano m.in. dzieła sztuki NFT stworzone z obrazów komórek nowotworowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na shortliście kategorii Design jest też DDB Warszawa za kampanię pod hasłem „Zróbmy razem najprzytulniejszą zimę ever!” promującą Burger Drwala oferowany przez sieć gastronomiczną McDoanld's, a w kategorii Public Relations - FCB&theMilkman za akcję „Moje pierwsza trucizna” dla marki Clovin mającą zwracać uwagę, jakie szkodliwe substancje przenikają do matczynego mleka.
180heartbeats + Jung v Matt jest nominowana w kategorii Media za projekt „The impossible parade” dla Kampanii Przeciw Homofobii, VMLY&R Poland - za projekt „Sztuka bez wstydu” dla marki Durex.
Agencje z Polski nie otrzymały żadnych nominacji w kategoriach Print & Publishing, Outdoor, Radio & Audio, Digital Craft, Industry Craft, Film Craft, Social & Influencer, Entertainment, Innovation oraz Pharma.
Do tegorocznej edycji Cannes Lions agencje z Polski wysłały łącznie 177 zgłoszeń, najwięcej w kategoriach Brand Experience & Activation (22), Direct (20) oraz Public Relations (17).
Festiwal potrwa do najbliższego piątku.
Dołącz do dyskusji: Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions
Najbardziej to koszt za samo zgłoszenie, bo raczej nie jadą tam kampanie, które nie wygrały czegoś więcej u nas (więc kejs już jest).