SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nordea promuje kredyty mieszkaniowe

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową kredytów mieszkaniowych Nordea Habitat. Kampania wspiera promocję sprzedażową - 0% marży w pierwszym roku dla kredytu złotówkowego. Promocja potrwa do końca 2007 roku.

Kreacja jesiennej kampanii kredytu hipotecznego opiera się na kontynuacji wykorzystania wizerunku ambasadora marki Nordea - Toniego Hyyryläinena.

Głównym elementem akcji reklamowej są spoty telewizyjne oparte na prostym przekazie podkreślającym wizerunek banku Nordea, jako banku nowoczesnego i dynamicznego. Spot można zobaczyć w kanałach tematycznych skierowanych do wielkomiejskiej widowni, między innymi w TVN24, Discovery Channel i Animal Planet.

Kampania obecna jest również w Internecie oraz w prasie ogólnopolskiej. Wspierana jest działaniami BTL w oddziałach. Dodatkowo przygotowano ulotki, plakaty i  POS.

Kreację do kampanii opracowała agencja Mediafocus z Gdańska. Reżyserem spotu jest Piotr Rzepliński, a całość wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films z Warszawy. Media zaplanowała warszawska MPG.

Dołącz do dyskusji: Nordea promuje kredyty mieszkaniowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl