Nowa agencja w grupie Just
W grupie Just powstała nowa agencja zajmująca się reklamąinteraktywną - Face to face. Pierwszym zrealizowanym przez niązadaniem jest stworzenie strony internetowej dla marki Crunchips.
Face to face (F2F) powstała w grupie Just przez wyodrębnieniezespołu od kilku lat zajmującego się działaniami z zakresuinteractive. Agencja do tej pory wdrożyła serwisy dla markiPolopiryna i Doradztwa Finansowego Efect. Odpowiedzialny za rozwójFace to face Artur Kaczmarek zapowiedział działania zmierzające doakwizycji nowych klientów oraz dynamiczny rozwój zespołu.
Najnowszą realizacją przygotowaną przez Face to face jest nowastrona internetowa Crunchips. Serwis ma charakter wizerunkowy irealizuje pozycjonowanie marki zgodnie z hasłem reklamowym "JestCrunchips, jest impreza!". Stąd właśnie związane z zabawąfunkcjonalności witryny, takie jak "poradniki imprezowicza", "jakbawiono się dawniej" czy "imprezowa gra". Zarówno klient jak iagencja zapewniają, że nowa strona będzie cały czas zaskakiwałaswoich odbiorów ciekawymi pomysłami. Anita Gwizdek, marketingmanager w firmie The Lorenz Bahlsen Snack Word, podkreśla, żewitryna jest konsekwencją wcześniejszych działań zarówno ATL, jak iBTL dla marki Crunchips.
Dołącz do dyskusji: Nowa agencja w grupie Just