Synergic z nowymi ekranami reklamowymi na Dworcu Centralnym w Warszawie
Synergic, polska spółka działająca w obszarze reklamy out of home, w wyniku wygranego przetargu, zrealizowała nowy projekt, w ramach którego do portfolio spółki trafiło pięć ekranów premium umiejscowionych na Dworcu Centralnym w Warszawie.
Cztery, 138 calowe ekrany zostały zamontowane na antresolach hali głównej dworca, piąty, największy - 203 calowy, w ciągu komunikacyjnym, pomiędzy tunelami od strony al. Jerozolimskich z bezpośrednim wyjściem na przystanki autobusowe.
- Zrealizowanie tego projektu jest dla nas ważnym krokiem, który umacnia pozycję Synergic w segmencie reklamy digital out of home. Ekrany DIGITAL CITY PREMIUM, usytuowane są w topowych lokalizacjach. Wiele z nich w ścisłym centrum, przy dworcach, pętlach autobusowych, przystankach komunikacji miejskiej czy galeriach handlowych - wylicza prezes Synergic, Paweł Orłowski.
Jak podaje, z badań przeprowadzonych na zlecenie Synergic wynika, że cały pakiet ekranów na Dworcu Centralnym miesięcznie generuje ponad 7,5 mln kontaktów, a 63,7 proc. wszystkich, to długi i jakościowy czas. Ekrany trafiają do młodej, atrakcyjniej widowni - 56,4 proc/ to osoby w wieku 20 – 39 lat.
To kolejne powierzchnie reklamowe w portfolio spółki. Firma jest też właścicielem sieci nośników OOH w punktach o wysokim natężeniu ruchu. Między innymi w ścisłym centrum Warszawy - w przejściu podziemnym obok Rotundy, na dworcach i lotniskach. Synergic dla swoich klientów planuje i realizuje kampanie tranzytowe, a w samej Warszawie do wyłącznej dyspozycji ma ponad 170 autobusów miejskich, a w nich 400 ekranów. W portfolio ma 10 linii produktowych. Swoje usługi świadczy na skalę ogólnopolską i regionalną.
Czytaj też: Synergic z wiatami przystankowymi w Gdańsku
Dołącz do dyskusji: Synergic z nowymi ekranami reklamowymi na Dworcu Centralnym w Warszawie