Nowe pismo dla dzieci na licencji BBC
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek miesięcznik zatytułowany "Magazyn CBeebies". Pismo, którego pierwszy numer ukazał się 4 kwietnia br., wydawane jest na licencji BBC Worldwide i kierowane do dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Tytuł magazynu nawiązuje do nadawanego przez BBC Worldwide kanału telewizyjnego CBeebies, który dostępny jest w Polsce na platformie Cyfrowy Polsat i w sieciach kablowych. Bohaterowie programów tej stacji (m.in. "Dobranocnego Ogrodu", "Teletubisiów", "Braci Koala Smyków", "Fimlbes") obecni są na łamach pisma. W tytule znaleźć można m.in. różnorodne ćwiczenia stymulujące rozwój dzieci, zdjęcia dzieci, które obchodziły ostatnio urodziny, a także kącik dla rodziców, w którym prezentowane są propozycje zabaw i sposoby poszerzania wiedzy dziecka na dany temat. Do miesięcznika dołączana jest zabawka i naklejki.
"Magazyn CBeebies" liczy 24 strony i wydany został w formacie 215x290 mm. Cena pisma to 7,50 zł, a nakład wynosi 50 tys. egz. Redaktor prowadzącą tytuł została Katarzyna Susfał.
Wprowadzeniu miesięcznika na rynek towarzyszy kampania w telewizji (TVP, TVN, TVN Style, Jetix, MiniMini, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle), internecie (Wp.pl) oraz reklama w pismach własnych Egmontu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MPG, kreację przygotowała agencja DSK.
Dołącz do dyskusji: Nowe pismo dla dzieci na licencji BBC