SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi dyrektorzy sprzedaży w ARBOinteractive Polska

ARBOinteractive Polska: Aleksandra Ośko objęła stanowisko kierownika sprzedaży międzynarodowej, Robert Olszewski - dyrektora sprzedaży ARBOinteractive Polska, zaś Konrad Spoczyński - dyrektora sprzedaży LogicSearch.

Jak podano w komunikacie stanowisko kierownika sprzedaży międzynarodowej utworzono w celu intensyfikacji sprzedaży europejskich portfolio ARBOinteractive AG. Aleksandra Ośko pozyskiwać będzie klientów międzynarodowych, a także odpowiadać za planowanie i koordynację kampanii na witrynach zagranicznych, targetowanych zarówno na polskich, jak i na obcojęzycznych użytkowników.

ARBOinteractive zamierza wykorzystać efekt synergii także na rynku lokalnym. Od początku września za przygotowywanie kompleksowych ofert, integrujących działania poszczególnych podmiotów ARBOinteractive Polska odpowiada Robert Olszewski. Jego zadaniem jest również pozyskiwanie klientów zainteresowanych całościowymi kampaniami online (kreacja, monitoring, planowanie i realizacja kampanii banerowych, SEM/SEO).

Trzecim obszarem wzmocnionym od września w ARBOinteractive Polska jest sprzedaż kampanii w wyszukiwarkach. Konrad Spoczyński, nowy dyrektor sprzedaży LogicSearch, ma za zadanie zaznaczyć obecność firmy na rynku oraz wypromować jej ofertę wśród potencjalnych klientów.

Aleksandra Ośko w latach 2004 - 2006 zajmowała stanowisko koordynatora w Studenckim Forum Business Centre Club oraz Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości (AIP Consulting). Od 2006 roku pracowała jako business development manager pozyskując nowych klientów dla agencji E-Graphics z grupy TBWA\ Group Poland.

osko

Robert Olszewski przeszedł do ARBOinteractive Polska z firmy ClickAd, gdzie od 2006 r. kierował działem planowania, monitoringu oraz zakupu Internetu. Wcześniej zajmował się planowaniem Internetu w ClickAdzie oraz CR Media.

olszewski

Konrad Spoczyński od 2003 roku związany jest z ARBOmedia Polska, gdzie nadzorował sprzedaż i realizacje kampanii crossmediowych i ambientowych. Przechodząc koleje etapy kariery - od młodszego handlowca, poprzez kierownika sprzedaży, dodatkowo zajmował się planowaniem i obsługą wszelkich niestandardowych akcji reklamowych.

spoczynski

Dołącz do dyskusji: Nowi dyrektorzy sprzedaży w ARBOinteractive Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zmiany....
minęły 4 lata i nikogo z ww nie ma jużw arbo....
0 0
odpowiedź