Nowy kreatywny Altavia Kamikaze + K2. Przeszedł z VML
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Mikołaj Stefański i objął funkcję executive creative directora. Przeszedł z agencji VML, w której przez ostatni rok był creative directorem.
Mikołaj Stefański na nowo utworzonym stanowisku executive creative directora pokieruje dwudziestoosobowym zespołem kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2. Będzie współpracował z Mają Sokół, creative director oraz Michaliną Przestrzelską, associate creative director.
Mikołaj Stefański ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży agencyjnej. Zdobywał je m.in. w: VML, Grey Group, FCB Warsaw, Change Serviceplan i DDB Warszawa.
W VML pracował od 2019 roku, ostatnio na stanowisku creative director, zarządzając kilkunastoosobową grupą składającą się na 4 teamy kreatywne, pracujące dla klientów regionalnych i lokalnych, w tym m.in. adidas, Kompania Piwowarska (Lech), PepsiCo czy BNP Paribas.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jest laureatem wielu nagród na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych. Zdobył m.in. Srebrnego i Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes za kampanię "Smart Bell" dla Axa, Brązowe Effie za Star Wars Elections Campaign dla AXN, Brąz w prestiżowym nowojorskim konkursie The One Show, jak również był nagradzany w konkursach Eurobest, Golden Drum i KTR.
- Po akwizycji K2, wiedzieliśmy że potrzebujemy dyrektora kreatywnego, który wydobędzie cały potencjał organizacji. Szukaliśmy osoby już doświadczonej, ale jednocześnie mocno patrzącej w przyszłość i gotowej na duże wyzwania. Mikołaj ma to wszystko! - komentuje Michał Ryszkiewicz, managing partner Altavia Kamikaze + K2.
Dołącz do dyskusji: Nowy kreatywny Altavia Kamikaze + K2. Przeszedł z VML