Nowy tygodnik Fratrii to „ABC”. Trzy grzbiety za 3,50 zł
W środę 22 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się nowy tygodnik Fratrii o charakterze tabloidu, który ukazywać się będzie pod nazwą „ABC”. Pismo z trzema grzbietami można będzie kupić za 3,50 zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Magazyn nosi nazwę „ABC”, co zostało rozwinięte w podtytule jako „Tygodnik Aktualny Bezkompromisowy Ciekawy”. Logo pisma przedstawia czerwony kwadrat, w który wpisane zostały trzy białe litery, tworzące nazwę.
Gazeta posiadać będzie trzy grzbiety - oprócz głównego czytelnicy otrzymają dodatek telewizyjny oraz odrębny magazyn. „ABC” ma przedstawiać tematy poruszane w mediach przez cały tydzień, dając tym samym kompletny przegląd informacji. W piśmie znajdą się m.in. treści dotyczące polityki, spraw społecznych, show-biznesu, w tym własne tematy redakcji.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Redaktorem naczelnym „ABC” został Maciej Wośko, związany z Fratrią od kilku lat (więcej na ten temat). Nad pierwszym numerem pracuje zespół redakcyjny w składzie: Agata Rowińska i Ewa Kamionowska, które do „ABC” przeszły z „Faktu”, a także Paulina Socha-Jakubowska, dotychczas dziennikarka tygodnika „Wprost”. W pracach uczestniczy również dyrektor artystyczny Maciej Burzykowski (poprzednio związany z „Faktem”) oraz wicenaczelny Wojciech Biedroń (wcześniej szef działu Wydarzenia w „Fakcie”).
Premierowe wydanie „ABC” pojawi się w sprzedaży w środę 22 kwietnia br. Tygodnik ma liczyć 48 stron i ukaże się w nakładzie 500 tys. egz. Jego cenę wydawnictwo ustaliło na 3,50 zł.
Wprowadzenie na rynek nowego tygodnika Fratrii wspierać będzie kampania marketingowa w radiu, telewizji i prasie (więcej na ten temat).
W portfolio wydawnictwa Fratria są obecnie tygodnik opinii „W Sieci”, miesięczniki „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda” oraz serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl.
Dołącz do dyskusji: Nowy tygodnik Fratrii to „ABC”. Trzy grzbiety za 3,50 zł