Nurofen dla dzieci reklamowany „po stronie mam” (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa leków przeciwbólowych marki Nurofen (produkowanych przez Reckitt Benckiser) dla dzieci. Jest realizowana pod hasłem „Nurofen - po stronie mam”.
Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak grupa kobiet ogląda swoje dzieci opowiadające, jak należy pomagać im w przypadku chorób. Same kobiety też mówią, jak radzą sobie z gorączką i innymi objawami chorobowymi u dzieci.
Reklamy zapewniają, że każda matka najlepiej radzi sobie z chorobami jej dzieci, a Nurofen jest po ich stronie w walce z bólem i gorączką. Podkreślają też, że 90 proc. matek ufa produktom tej marki dla dzieci (według badania z marca 2017 roku zrealizowanego przez IQS).
Akcja jest oparta na dwóch wersjach spotu: 30-sekundowej i dwuminutowej. Obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Nie udało nam się ustalić, z którymi firmami marketingowymi Reckitt Benckiser współpracował przy przygotowaniu tej kampanii.
Za obsługę koncernu w zakresie planowania i zakupu mediów pozainternetowych od początku br. odpowiada dom mediowy OMD (zdobył to zlecenie w przetargu), a w internecie - Zenith.
Dołącz do dyskusji: Nurofen dla dzieci reklamowany „po stronie mam” (wideo)