O 12 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów
Wpływy reklamowe kolorowych magazynów spadły w I półroczu 2009 roku o 12 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Liderem był tygodnik "Newsweek Polska" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w I półroczu 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 43,7 mln zł (mniej o 14,9 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) - 43,3 mln zł (5,1 mln zł mniej niż w I półroczu 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 38,3 mln zł.
Rok / Miesiąc | I-VI.2009 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 1 134 256 486 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 43 727 573 zł |
TELE TYDZIEŃ | 43 389 404 zł |
POLITYKA | 38 378 700 zł |
VIVA | 37 143 283 zł |
WPROST | 36 812 430 zł |
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I półroczu 2009 roku 1 134 256 486 zł wobec 1 294 653 724 zł w 2008 r.
Rok / Miesiąc | I-VI.2008 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 1 294 653 724 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 58 662 497 zł |
POLITYKA | 54 293 650 zł |
WPROST | 52 126 944 zł |
TELE TYDZIEŃ | 48 457 314 zł |
VIVA | 41 520 295 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: O 12 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów