Owsiany gigant rusza z kampanią w Polsce. W reklamach slogan po angielsku
Oatly, firma specjalizująca się w produkcji napojów owsianych, startuje ze swoją pierwszą, dużą kampanią w Polsce. Slogan „It’s like milk but made for humans” ma zachęcić Polaków do przejścia na bardziej zrównoważoną i świadomą dietę.
- W Oatly dążymy do tego, aby ułatwić ludziom wprowadzanie małych zmian w ich diecie, za czym idzie tworzenie produktów, które nie wymagają żadnych kompromisów pod względem smaku, wydajności czy wartości odżywczych. Stworzyliśmy więc napój, który ma takie samo zastosowanie jak krowie mleko, z tym wyjątkiem, że uprawiamy owies z przeznaczeniem do bezpośredniego spożycia przez ludzi, zamiast przetwarzać go, wykorzystując krowy. Dla nas jest to po prostu logiczne! Zależy nam na napędzaniu zmian w kierunku bardziej roślinnego systemu żywnościowego, a robimy to poprzez nawiązywanie współprac ze sprzedawcami detalicznymi i kawiarniami na terenie całej Polski, tak aby produkty Oatly były szeroko dostępne – mówi Svenja Fritz, dyrektorka generalna Oatly dla regionu DACH i Polski.
Produkty Oatly dostępne są w sieciach Selgros, Bidfood Farutex, Transgourmet, Coffeedesk, Urban Vegan, Frisco i Netto.
Kampania Oatly obejmuje reklamę outdoor na terenie Warszawy, Krakowa i Gdańska, a także aktywacje w mediach społecznościowych, promocje w punktach sprzedaży oraz kawiarniach. W ramach kampanii marka nawiązuje również współprace influencerskie oraz współpracę z polskimi muzykami, którzy przygotowali własną wersję flagowej piosenki Oatly „Wow no Cow”.
Ambasadorką marki w Polsce została Areta Szpura, aktywistka, autorka książek oraz eko-influencerka, która od dawna promuje istotę diety skoncentrowanej na produktach roślinnych. Po decyzji o rezygnacji z kariery w modzie, z racji mało ekologicznego charakteru branży, brała czynny udział w ruchu „Tu pijesz bez słomki”, napisała książkę „Jak uratować świat” i rozpoczęła studia z zakresu rolnictwa ekologicznego.
Kampania ‘It’s like milk but made for humans’ była w przeszłości emitowana w kilku krajach europejskich, w tym w Szwecji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Niemczech. Za obsługę PR marki Oatly odpowiedzialna jest agencja Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Owsiany gigant rusza z kampanią w Polsce. W reklamach slogan po angielsku