„Od takiej oferty trudno się oderwać” - N rusza z promocją świąteczną (wideo)
Rozpoczyna się świąteczna promocja telewizyjnej platformy cyfrowej N. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Od takiej oferty trudno się oderwać”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather Advertising, Platige Image i Starcom.
W ramach bożonarodzeniowej promocji platformy N przy podpisywaniu umowy na 6 miesięcy na abonamentw wysokości 69 zł otrzymuje się dostęp do 97 kanałów. Wśród nich 34 są w jakości HD, m.in. HBO HD i nPremium HD.
Promocję wspiera kampania reklamowa, w której charakterystyczna dla N animowana postać jest pokazywana w zimowej scenerii. Akcja obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVNTurbo, TVN Meteo, Religia TV, 4fun, Rebel TVDisco, TTV, Puls, Puls2, TVN Style, Discovery Channel, Animal planet, Discovery World, Discovery Science, TLC, Discovery Historia, Investigation Discovery, 13th Street Universal, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, BBC Cbeebies, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, BBC Entertainment Club TV, Disney Junior, Extreme Sports, FilmBox, FOXLife, Kino Polska, Nat Geo Wild, National Geographic, Orange Sport, Tele5, Travel Channel, TVS, Universal Channel, VIVA Polska, Wedding TV, Zone Europa, Zone Reality, Zone Romantica, TV4, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat News, Polsat Play, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat2, Superstacja, Crime&Investigation, ATM Rozrywka, History, TVP Historia, TVP Seriale, TVP Sport, TVP Kultura, TVP Polonia), radio (RMF FM, RMF Maxx, Radio ZET, rozgłośnie Agory i Grupy Radiowej Time), internet (Onet, GG, o2, WP.pl, Interia.pl, Ipla, YouTube, Onet VOD, , TVN Player, Filmweb, sereiwy obsługiwane przez Atmedia) oraz galerie handlowe (spot 15-sekundowy na ekranach).
Koncepcję kampanii opracowała agencja Ogilvy & Mather Advertising, animację spotu telewizyjnego przygotowało studio Platige Image, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Od takiej oferty trudno się oderwać” - N rusza z promocją świąteczną (wideo)