Odlotowy konkurs na Facebooku promuje Black Energy Drink
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona, w ramach której konsumenci mogą wygrać w konkursie loty do ciepłych krajów, vouchery i gadżety.
Aby wziąć udział w konkursie, należy za pomocą aplikacji dostępnej na facebookowym fanpage’u Black Energy Drink zakręcić śmigłem odrzutowca - jeśli zatrzyma się ono na nagrodzie, można grać dalej. Następnie należy wstawić zdjęcie ekipy, z którą chce się polecieć do ciepłych krajów oraz napisać krótkie, kreatywne uzasadnienie promujące pomysł na najbardziej energetyczne wakacje.
Zwycięzca zostanie nagrodzony biletami na lot w dwie strony do ciepłych krajów dla czteroosobowej ekipy oraz voucherem o wartości tysiąca zł dla każdej osoby (łącznie 4 bilety oraz vouchery o wartości 4 tys. zł). Kolejny uczestnik poleci z wybraną osobą (łącznie 2 bilety oraz vouchery o wartości 2 tys. zł). Z kolei wyróżnieni użytkownicy otrzymają koszulki z limitowanej edycji Black Jet. Konkurs potrwa do 15 września br.
Konkurs konsumencki jest kolejnym etapem kampanii reklamowej „Black The Sky’s The Limit”, która została zainaugurowana podczas wizyty Mike’a Tysona w Polsce w maju br. W lipcu emitowany był krótki spot z Mikiem Tysonem zapowiadający konkurs (obejrzyj go i przeczytaj więcej), będący kontynuacją emitowanej od połowy czerwca reklamy, w której Tyson jako pilot wchodzi ze stewardessami do samolotu (zobacz ją).
Ponadto w ramach kampanii jeden z samolotów PLL LOT kursujący na trasach europejskich został nazwany Black Jet i oznaczony logo napoju z wizerunkiem Tysona (więcej na ten temat).
Za kreację całej kampanii odpowiada agencja Grey Group, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Odlotowy konkurs na Facebooku promuje Black Energy Drink
O JAKICH BZDURACH JUŻ PISZECIE TO SIĘ W PALE NIE MIEŚCI.
Napój "czarnuch" promowany z upadającą linią lotniczą a wszystko to ogarnia firma, która jak nazwa wskazuje działa w szarej strefie.