Ofensywa reklamowa mBanku (wideo)
Rozpoczyna się wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa mBanku. Akcja obejmuje telewizję, radio, internet, kina i outdoor.
Startująca właśnie kampania mBanku w żartobliwy sposób podkreśla jego otwartość na innowacje i nowe technologie oraz brak opłat za poszczególne usługi, reklamując jednocześnie ofertę - zarówno dla klientów indywidualnych (eKonto, Supermarket Funduszy Inwestycyjnych, ubezpieczenie samochodowe), jak i firmowych (mBiznes konto). Przekaz wykorzystuje konwencję demaskowania reklamy, co ma odzwierciedlać, że w mBanku to klienci mają pełny dostęp do informacji i podejmują decyzje.
Akcja obejmuje telewizję (trzy spoty w TVN, TVP1 i TVP2, TVN7, TV4, kanałach tematycznych TVN i At Media, Discovery i Polsat Sport), radio, internet (główne portale, m.in. Interia, Onet.pl, WP.pl, najważniejsze serwisy społecznościowe i blogi), kina (sieć Cinema City) oraz outdoor (billboardy w całej Polsce, plakaty w Centrach Biznesu i mKioskach, megaboardy przy Centrach Finansowych mBanku w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie). Kreację kampanii - zaplanowanej do 5 grudnia - przygotowała agencja reklamowa Czteryczwarte, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa mBanku (wideo)