Czwarty sezon serialu „Diagnoza” stracił 670 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
Czwarty sezon „Diagnozy” ogląda średnio 1,50 mln widzów, o 670 tys. osób mniej niż początek drugiej odsłony produkcji. Cykl daje TVN drugie miejsce w rynku - zarówno w 4+ jak i w 16-49.
„Diagnozę 4” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 26 lutego br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 1,50 mln osób, co przełożyło się na 11,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek medycznej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,57 mln oglądających.
Dla porównania, pierwsze trzy odcinki drugiej edycji serialu pokazane wiosną ub.r. oglądało średnio 2,17 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 15,48 proc., 19,12 proc. i 18,05 proc. udziału. Oznacza to, że produkcja straciła 670 tys. widzów.
TVN w paśmie nadawania serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu i „Magazyn Ekspresu Reporterów” osiąga 19,16 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 8,32 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Echo serca”; 8,16 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest wiceliderem rynku.
Serial „Diagnoza” to połączenie kryminalnej historii i wątków medycznych opowiadanych w odcinkach. Główną bohaterką serialu jest Anna Nowak (w tej roli Maja Ostaszewska).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: Czwarty sezon serialu „Diagnoza” stracił 670 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku