SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kabaret na żywo” w nowym paśmie stracił 580 tys. widzów, ale Polsat jest liderem rynku

Czwarty sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,75 mln osób, o 580 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu jest jednak liderem rynku telewizyjnego.

„Kabaret na żywo 4” na antenie Polsatu pokazywany jest w niedziele o godz. 21.05, począwszy od 4 marca br. (pierwszy odcinek wyjątkowo wyemitowano o 22.05). Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,75 mln osób, co przełożyło się na 13,96 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Kabaretowe show notuje duży wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,17 mln osób, drugi - 1,89 mln, a trzeci - 2,13 mln.

Dla porównania, pierwsze trzy odcinki drugiej edycji „Kabaretu na żywo” pokazywane wiosną ub.r. w niedziele o godz. 20.00 śledziło 2,33 mln osób, co przełożyło się na 14,22 proc. udziału w 4+, 15,03 proc. w 16-49 oraz 14,66 proc. w 16-59. Oznacza, że kabaretowy program w nowym paśmie stracił 580 tys. oglądających.

Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 4” zajmuje jednak pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 9,61 proc., nadający w tym czasie reality-show „MasterChef Junior” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (7,85 proc.; „Blondynka” i filmy), a czwarta - TVP2 (4,98 proc.; pasmo filmowe).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat jest liderem.

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo” w nowym paśmie stracił 580 tys. widzów, ale Polsat jest liderem rynku

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Spadek jest zaniżony przez pierwszy nadany później odcinek.
odpowiedź
User
Tup
I coś Ty Jacek najlepszego zrobił? Wywaliłeś kabarety z TVP, i teraz Polsat spija z nich dużo soków 😃
odpowiedź
User
Michał
Nuda nuda nuda w Kabarecie na żywo. Tona reklam, nic zabawnego. Irytujący prowadzący.
odpowiedź