HGTV nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych. Active Family z największym wzrostem
W lipcu 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych zostało HGTV, które wyprzedziło TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał TLC - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział HGTV w rynku telewizyjnym w lipcu 2019 roku wyniósł 0,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do lipca 2018 roku wynik ten zwiększył się o 24,42 proc. Wówczas stacja ta zajmowała drugie miejsce.
Z pierwszej na drugą lokatę spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 9,24 proc. i wyniósł 0,62 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., uzupełnia Polsat Play. Wynik tego kanału zmalał o 4,53 proc.
Na dziesiątej lokacie (po awansie z trzynastej) znalazło się Active Family, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 283,33 proc. do 0,07 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał TLC, który zajął 5. pozycję. Jego wynik zmalał o 10,89 proc. do 0,27 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lipcu br. zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,99 proc., po spadku o 3,59 proc.
Drugie miejsce zajął kanał HGTV (udział tej stacji względem lipca ub.r. spadł o 14,33 proc. do 0,58 proc.), a podium uzupełnia Polsat Play (do góry o 12,85 proc. do 0,57 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 331,25 proc. do 0,14 proc., również i tutaj zanotowało Active Family. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciło Lifetime - było to 37,50 proc. do 0,03 proc.).
Dołącz do dyskusji: HGTV nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych. Active Family z największym wzrostem