Polsat Play nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta awansowała na podium
W lipcu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał StudioMED TV, a najwięcej stracił Polsat Rodzina - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w lipcu 2023 roku wyniósł 0,54 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lipca 2022 roku wynik zmniejszył się o 11,48 proc. Stacja awansowała z drugiej lokaty.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugie miejsce spadł Polsat Cafe, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,53 proc. (spadek o 18,46 proc.).
TVP Kobieta na podium
Podium, z udziałem wynoszącym 0,37 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z czwartej lokaty. Wynik kanału zmniejszył się o 7,50 proc.
Z miejsca pierwszego na czwarte spadło TVN Style, które odnotowało spadek o 36,73 proc. do 0,31 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał StudioMED TV, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zwiększył się o 200 proc. do 0,03 proc.
Z kolei najwięcej straciła stacja Polsat Rodzina - w dół o 44,44 proc. do 0,05 proc. udziału. Kanał spadł z lokaty 11. na 13.
Polsat Play wyprzedził TVN Style w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja nowego lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play, który awansował z miejsca drugiego. Jego udział wyniósł 0,49 proc., po spadku o 25,76 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowała stacja Polsat Cafe (jej udział względem lipca 2022 roku spadł o 7,55 proc. do 0,49 proc.). Podium uzupełnia kanał TVN Style (w dół o 42,65 proc. do 0,39 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Największym wzrostem także i tutaj pochwalić się mógł tutaj kanał StudioMED TV. Udział stacji zwiększył się o 250 proc. do 0,07 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta awansowała na podium