HGTV nowym liderem oglądalności. Active Family o 667 proc. do góry
W sierpniu br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych zostało HGTV, które wyprzedziło TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział HGTV w rynku telewizyjnym w sierpniu 2019 roku wyniósł 0,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do sierpnia 2018 roku wynik ten zwiększył się o 15,60 proc. Wówczas stacja ta zajmowała drugie miejsce.
Z pierwszej na drugą lokatę spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,74 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., uzupełnia Polsat Play. Wynik tego kanału wzrósł o 1,15 proc.
Na dziesiątej lokacie (po awansie z trzynastej) znalazło się Active Family, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 666,67 proc. do 0,07 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który zajął 13. pozycję (po spadku z 10.). Jego wynik zmalał o 26,32 proc. do 0,03 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w sierpniu br. zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,89 proc., po spadku o 19,09 proc.
Drugie miejsce zajął kanał HGTV (udział tej stacji względem sierpnia ub.r. spadł o 6,58 proc. do 0,68 proc.), a podium uzupełnia Polsat Play (do góry o 10,98 proc. do 0,58 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 408,70 proc. do 0,12 proc., również i tutaj zanotowało Active Family. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciło Domo+ - było to 42,21 proc. do 0,09 proc.).
Dołącz do dyskusji: HGTV nowym liderem oglądalności. Active Family o 667 proc. do góry