Polsat Play liderem wśród kanałów lifestylowych w styczniu. Active Family z największym wzrostem
W styczniu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a najwięcej straciło TVN Style - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w styczniu 2023 roku wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do stycznia 2022 roku wynik zmniejszył się o 4,35 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,45 proc. (wzrost o 12,50 proc.).
Podium, z udziałem wynoszącym 0,37 proc., uzupełnia stacja TVN Style, która spadła z drugiej lokaty. Wynik kanału zmalał o 28,85 proc. - najbardziej w zestawieniu.
Active Family z największym wzrostem
Z kolei największy wzrost zanotował kanał Active Family, który w zestawieniu awansował z miejsca 12. na 10. Jego wynik zwiększył się o 42,86 proc. do 0,10 proc.
Polsat Play na czele także w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu też należała do kanału Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,64 proc., po spadku o 12,33 proc.
Drugą lokatę zajęła stacja TVN Style (jej udział względem stycznia 2022 roku spadł o 26,98 proc. do 0,46 proc.). Podium uzupełnia kanał Polsat Cafe (w dół o 2,17 proc. do 0,45 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Największym wzrostem także i tutaj pochwalić się mógł tutaj kanał Active Family. Udział stacji zwiększył się o 47,06 proc. do 0,25 proc.
Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił kanał Polsat Rodzina - było to 45,45 proc. do 0,06 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat Play liderem wśród kanałów lifestylowych w styczniu. Active Family z największym wzrostem