TVN Style na czele kanałów lifestylowych we wrześniu. HGTV wyprzedziło Polsat Play
We wrześniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym we wrześniu 2018 roku wyniósł 0,59 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do września 2017 roku wynik ten zmniejszył się o 18,14 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowało HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 14,63 proc. i wyniósł 0,52 proc.
Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,46 proc., zajął Polsat Play, który spadł z miejsca drugiego. Wynik tego kanału zmalał o 5 proc.
Na szóstej lokacie (po awansie z ósmej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 48,15 proc. do 0,16 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 7. na 9. Jego wynik zmalał o 57,39 proc. do 0,05 proc.
0,04 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera we wrześniu br. też zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,84 proc., po spadku o 24,55 proc.
Drugie miejsce zajął kanał HGTV (udział tej stacji względem września ub.r. wzrósł o 16,75 proc. do 0,66 proc.), który wyprzedził Polsat Play (w dół o 23,88 proc. do 0,44 proc.).
Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 73,19 proc. do 0,24 proc.
Największy spadek też i w tym ujęciu odnotowało E! (było to 53,57 proc. do 0,04 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych we wrześniu. HGTV wyprzedziło Polsat Play