TVP Sport liderem kanałów sportowych. 0,03 proc. udziału Canal+ Sport 3
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Fightklub, a na czele spadków uplasował się nSport+. Canal+ Sport 3 zanotował 0,03 proc. udziału, a Canal+ Sport 4 - 0,002 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVP Sport we wrześniu 2019 roku wyniósł 1,48 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmniejszył się o 1,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był Polsat Sport, którego udział zmalał o 23,37 proc. do poziomu 1,07 proc.
Podium uzupełnia Eurosport 1. Wynik tej stacji we wrześniu br. wyniósł 0,40 proc. Zmniejszył się on o 4,99 proc.
15. pozycję (po awansie z 14.), z udziałem wynoszącym 0,012 proc. (po wzroście o 71,43 proc. - największym w zestawieniu), zajął kanał Fightklub.
Z kolei największy spadek w zestawieniu odnotował będący ósmy w zestawieniu nSport+, którego udział zmniejszył się o 39,62 proc. do 0,10 proc. Rok wcześniej stacja ta była czwarta.
Od września w panelu Nielsen Audience Measurement dostępne są dwa nowe kanały platformy Canal+: Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4, które uruchomione zostały 10 lipca br. Pierwsza z tych stacji we wrześniu zanotowała 0,03 proc. udziału, a druga - 0,002 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce we wrześniu br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 1,24 proc., po spadku o 14,71 proc.
Drugi był Polsat Sport (0,88 proc.; - 29,04 proc. - największy spadek w zestawieniu), a trzeci - Eleven Sports 1 (0,31 proc.; + 73,45 proc. - największy wzrost w zestawieniu).
Dołącz do dyskusji: TVP Sport liderem kanałów sportowych. 0,03 proc. udziału Canal+ Sport 3