Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV wśród stacji muzycznych. 4Fun.TV na podium
Najpopularniejszym kanałem muzycznym we wrześniu 2022 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4FunTV, a najwięcej straciła Eska TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2022 roku wyniósł 0,29 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 39,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,16 proc., po spadku o 50 proc. - największym w zestawieniu.
4Fun.TV z największym wzrostem
Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV, który awansował z piątej lokaty (do góry o 116,67 proc. do 0,13 proc.).
0,03 proc. udziału Mixtape
0,03 proc. udziału zanotował kanał Mixtape, który prezentuje muzykę hip-hop. Stacja wystartowała 18 września 2020 roku, a od 1 lutego br. obecna jest w panelu NAM. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiada TVN Media.
Polo TV na czele również w 16-49, 4Fun.TV na drugim miejscu
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu 2022 roku liderem też było Polo TV. Udział kanału, po spadku o 55,26 proc., wyniósł 0,34 proc.
Druga była stacja 4Fun.TV, której udział wyniósł 0,32 proc. (do góry o 146,15 proc. - najbardziej w zestawieniu). Kanał awansował z szóstej lokaty. Podium uzupełnia Eska TV, która spadła z miejsca drugiego (- 50,88 proc. do 0,28 proc.).
Z kolei najwięcej w tym ujęciu ex aequo straciły MTV Polska i Power TV - było to po 57,14 proc. do 0,03 proc.
W tym ujęciu kanał Mixtape miał 0,08 proc. udziału. Stacja w rankingu zajęła miejsce siódme.
Dołącz do dyskusji: Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV wśród stacji muzycznych. 4Fun.TV na podium