„Kuchenne rewolucje” straciły widzów, ale TVN nadal nokautuje konkurencję w 16-49
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,17 mln widzów, o 290 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję niekwestionowanego lidera w 16-49.
19. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 28 lutego br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,17 mln osób. Przełożyło się to na 16,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 23,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię przyciągnął drugi odcinek programu Magdy Gessler, który śledziło średnio 2,29 mln widzów.
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki siedemnastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły średnio 2,46 mln osób, co dało stacji 18,37 proc. udziału w 4+, 23,93 proc. w grupie 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że program TVN stracił 290 tys. widzów.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 18,85 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Ślad”; 10,94 proc.) oraz TVP2 (gł. filmy fabularne; 2,55 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest zdecydowanym liderem.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły widzów, ale TVN nadal nokautuje konkurencję w 16-49