SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

3,9 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zmiażdżyła konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2017/2018 oglądało średnio 3,88 mln osób. Produkcja straciła widzów względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 39,67 mln zł.

Fot. Artrama Fot. Artrama

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.45, w okresie od 30 sierpnia 2017 roku do 30 maja 2018 roku. Średnia widownia premierowych odcinków serialu w tym okresie wyniosła 3,88 mln osób, co przełożyło się na 25,33 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 20,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 8 listopada ub.r. Zgromadził on przed telewizorami 4,35 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Na dobre i na złe” straciło 630 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 31 sierpnia 2016 roku do 24 maja 2017 roku) produkcję śledziło średnio 4,51 mln osób, co przekładało się na 28,43 proc. udziału w 4+, 22,63 proc. w 16-49 oraz 25,40 proc. w 16-59.

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie zajął TVN, emitujący wówczas końcówkę „Na Wspólnej” i teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wynosił 11,23 proc. Trzecia była TVP1 (gł. widowisko „Wielki test” oraz mecze piłki nożnej; 8,40 proc.), a czwarty - Polsat (gł. nowe randkowe show „Umów się ze mną. Take me out” i filmy fabularne; 7,36 proc.).

Również wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 była bezkonkurencyjna.

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w sezonie 2017/2018 wyniosły 39,67 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one niższe, ale „Na dobre i na złe” liczyło wówczas jeden odcinek mniej - uplasowały się na poziomie 31,49 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Nowe odcinki „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2018 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

 

Dołącz do dyskusji: 3,9 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zmiażdżyła konkurencję

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Daz
Tvp miażdży rynek, traci rynek, zyskuje rynek...
0 0
odpowiedź
User
MF
To jest dobry serial. Świetni aktorzy głównie teatralni, poważne historie medyczne. Oglądam ten serial, choć unikam tasiemców.
0 0
odpowiedź
User
MDK
Serial oglądamy dla prof. Falkowicza czyli Michała Żebrowskiego.
0 0
odpowiedź