Koniec „Piaskiem po oczach” w TVN24. Stacja przegrała z TVP Info
W sezonie 2017/2018 „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego śledziło średnio 506 tys. widzów. Program dał TVN24 drugie miejsce w rynku wśród kanałów informacyjnych tuż za TVP Info, ale pierwsze w grupie 16-49.
Właśnie zakończony sezon „Piaskiem po oczach” na antenie TVN24 oglądać można było w piątki o godz. 20.00 w okresie od 8 września 2017 roku do 6 lipca 2018 roku. Średnia widownia publicystycznego programu wyniosła 506 tys. osób, co przełożyło się na 3,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejsze wydanie programu Konrada Piaseckiego w minionym sezonie wyemitowane zostało 18 maja br. Obejrzało je 657 tys. widzów. Tego dnia gośćmi magazynu byli: Piotr Pawłowski (Fundacja Integracja) oraz Janina Ochojska (szefowa Polskiej Akcji Humanitarnej).
W czasie nadawania audycji stacja TVN24 minimalnie przegrał walkę o widza z TVP Info. Stacja telewizji publicznej miała w tym paśmie 3,61 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,80 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN24 miał jednak wyższy wynik od TVP Info.
Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 1,83 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W piątek Piasecki poinformował widzów „Piaskiem po oczach”, że prowadzi ostatni odcinek, ponieważ po ponad 10 latach program znika z ramówki. Od września dziennikarz na stałe zwiąże się ze stacją, ale nie będzie obecny w wieczornym paśmie - obejmie prowadzenie porannych rozmów (zamiast „Jeden na jeden”) oraz niedzielnego podsumowania wydarzeń politycznych (zamiast „Kawy na ławę”). Obie audycje zyskają odświeżone formuły i nowe nazwy.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 4,27 proc.
Dołącz do dyskusji: Koniec „Piaskiem po oczach” w TVN24. Stacja przegrała z TVP Info